Prestavljamo Vam novu kulinarsku zvezdu na medijskoj sceni
Regionalnu kulinarsku TV
Emitovaće programe iz regiona, na jeziku naroda tih zemalja. U startu, program će pokrivati Srbiju, Bosnu i Hercegovini i Crnu Goru, sa tendencijom da se proširi na Hrvatsku, Makedoniju, Rumuniju i Bugarsku.
Proverene emisije i ekskluzivni programi, kao i dugogodišnje pozitivno iskustvo Advance produkcije koja stoji iza projekta su garant visoke gledanosti. Najmanje pola miliona regionalnih gledalaca i veoma isplativ CPP će svim brendovima omogućiti dobru vidljivost u regionu, zajedničko tržište za prehrambene proizvode, širenje uticaja na ostale kanale komunikacije, koje će doneti nove korisnike.
Ciljne grupe i oblasti
Kulinarske emisije i televizijski kanali od pre nekoliko decenija preuzeli su ulogu porodičnih šou programa pa je ciljnu grupu moguće definisati veoma široko. Kulinarske programe prate i žene i muškarci, publika različitih starosnih grupa, obrazovanja, statusa i platežne moći – što otvara velike mogućnosti za prezentaciju i oglašavanje.
Ekskluzivna produkcija
Već u prvoj, 2016. godini, neki od serijala biće potpuno novi, namenski, kreirani i producirani za potrebe ovog kanala.
Prvi put pred kamerama, u istoj emisiji biće Stevo Karapandža i Lepi Brka. Ekskluzivni povratak legende, Karapandže na male ekrane biće specijalna medijska poslastica. Pored toga, u narednim sezonama, biće proizvedene i emitovane i: Gastro diplomatija, Kuvarsko nadmetanje, Organski lonac, Šta sam našao u frižideru, Hrana za najmlađe, Bosanski lonac.
Specifičnosti
Kulinarska televizija jedini je kanal ove vrste koji će emitovati program na jeziku koji svi razumeju. Zasnovana na više od 20 godina iskustva u produkciji i realizaciji kulinarskih emisija. Već tokom prve godine biće više od 3000 epizoda raznovrsnih serijala, koji će činiti tzv. “loop“ od čak osam sati.
Drugačija od 24kitchen i od Food network po tome što će svi učesnici i recepti i po sastojcima i po ukusima biti prilagođeni region.
Sa velikim zadovoljstvom najavljujemo da će Misija SMART i Medija ART za regionalnu kulinarsku TV producirati serijal pod nazivom “Vojvodina kuva”.